Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Continutul acestui site nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniuniii Europene sau a Guvernului Romaniei.

Despre noi Mass-media Legaturi utile Contact
Prezentare proiect
Parteneri
Stadiul implementarii proiectului
Rezultatele proiectului
sansa
 

 

 

 

 

 

 

 

    3C – Calitatea Creaza Competente
Rolul partenerilor implicati in proiect:
  • Proiectul se bazeaza pe un parteneriat format din 8 organizatii publice si private, dintre care 3 parteneri transnationali.
  • Solicitantul este Serviciu Public de Ocupare, la fel si partenerii 1, 2 si partenerul transnational 7. Partenerul 3 este un furnizor privat, acreditat de catre AJOFM sa furnizeze servicii de informare, consiliere, orientare profesionala, medierea muncii, consultanta pentru mobilitate profesionala si pentru demararea de activitati generatoare de venit si autoizat CNFPA pentru organizarea si desfasurarea programelor de formare profesionala continua. Partenerii 5 si 6 sunt organizatii private cu personalitate juridica inregistrate intr-o tara membra a UE. Ei desfasoara activitati relevante si detin expertiza in dezvoltarea antreprenoriatului, furnizarea prin metode integrative a serviciilor de stimulare a ocuparii; mobilitatea profesionala a lucratorilor la nivel national si international; guvernarea proceselor integrate publice si private de gestionare a pietei muncii; ocupabilitate si ocuparea unor categorii vulnerabile si defavorizate, formare profesionala continua etc. Partenerul 4 este o institutie de invatamant superior cu experienta in dezvolatarea capitalului uman, prin furnizarea de formare profesională specifică pentru adaptarea la tehnologii avansate, pentru dezvoltarea competențelor angajaților și angajatorilor în scopul creșterii calității și productivității muncii fiind totodata furnizor autorizat CNFPA.
  • Complexitatea proiectului reclama constituirea unui parteneriat puternic in care expertiza partenerilor privati sa o completeze pe a celor publici si sa asigure transfer de bune practici in implementarea unor activitati care sa conduca la intarirea capacitatii SPO pentru furnizarea unor servicii de calitate. Mentionam faptul ca toți partenerii naționali, cat si partenerii transnationali dispun si de expertiza in managementul proiectelor cu finantare din FSE, resursa deosebit de importanta pentru implementarea cu succes a proiectului.
  •  Pentru implementare, activitatile au fost repartizate in functie de expertiza fiecaruia rezultand o asumare uniforma a rolului de organism de implementare.
  • Buna functionare a parteneriatului va fi asigurata de un Regulament de organizare si functionare in care sunt mentionate rolurile pe care partenerii si le-au asumat, metodele de comunicare, transferul de expertiza, circuitul informatiilor, modalitati de alocare a sumelor si raportarea folosirii acestora etc.  Pentru coordonarea unitara a implementarii, fiecare partener va avea un asistent manager, precum si personal cu atributii in promovare si comunicare.
  • Principala forma de comunicare va fi ”grupul de discutii on-line”, directie in care se vor stabili reguli clare referitoare la timpul de informatii care se transmit electronic, circuitul acestora, frecventa transmiterii mesajelor, tipul de asteptari, modalitati de arhivare etc. Totodata, lunar de la partenerii transnationali vor participa la desfasurarea activitatilor din Romania 3-5 experti, prilej cu care se vor desfasura si intalnirile de analiza a stadiului de implementare.
  • Proiectul integreaza clar lectiile invatate din experiența implementarii altor proiecte, in special de catre partenerii transnationali, referitoare la cultura antreprenoriala, servicii personalizate, egalitatea de sanse, cresterea nivelului competentelor profesionale ale personalului din SPO in vederea furnizarii unor servicii personalizate pentru membrii grupurilor vulnerabile si defavorizate, adaptarea si diversificarea serviciilor de ocupare in functie de specificul pietei muncii interregionale/regionale/locale etc.

Next

Despre noi | Harta site | Pentru informatii detaliate despre programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro | Contact |